.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین اخبار از وضعیت زندانیان مشهور سیاسی

در حالی كه به رغم برخی اخبار درباره آزادی قریب الوقوع زندانیان مشهور سیاسی، هیچ یك از آنها آزاد نگردیده، یك منبع آگاه اطلاعاتی را در این باره در اختیار خبرنگار «آینده» قرار داد.

بنابر این گزارش، 2 هفته قبل محمدعلی ابطحی با انتشار یادداشتی در وبلاگ خود با اشاره به نام و یاد امام علی (ع)، تلویحا از آزادی قریب الوقوع خود خبر داد. با این حال طی این مدت وی آزاد نشده و وبلاگ خود را نیز بروز نكرده كه به نظر می رسد ناشی از دلخوری وی از عدم تحقق وعده مذكور باشد.

شنیده های خبرنگار «آینده» حاكی است، در همان مقطع با توجه به برنامه آزادی ابطحی، رایانه و دیگر وسایل محل كار او كه در زندان در اختیار او گذاشته شده بود، به خانواده اش تحویل داده شده، اما چند روز بعد دوباره مسئولان خواستار بازگرداندن این وسایل ابطحی به زندان شده اند كه به معنای تداوم بازداشت او بوده است.

گفتنی است در روزهای دوشنبه و سه شنبه گذشته نیز جعفری دولت آبادی، دادستان تهران با زندانیان سیاسی دیدار كرد و دستور تسریع در رسیدگی به پرونده آنها را صادر كرد.

از سوی دیگر شنیده می شود از حدود 2 هفته پیش 10 تن از زندانیان مشهور سیاسی در دو سوییت 5 نفره اسكان داده شده اند. در یكی از این سوییت ها عبدالله رمضان زاده، محمدعلی ابطحی، محسن میردامادی، كیان تاجبخش و قدیری ساكن هستند كه این افراد با نفر آخر آشنایی نداشته و گویا وی صاحب ساختمان ستاد مهندس موسوی بوده است.

در سوییت دیگر محمد عطریانفر، سعید شریعتی، محسن صفایی فراهانی، مازیار بهاری، خبرنگار نیوزویك و عرب سرخی عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در كنار هم هستند.

پیشتر نیز اخباری از سكونت محسن امین زاده و مصطفی تاج زاده در یك سلول مشترك منتشر شده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.